en | hr
×

ocjenjivački sud

Irena Krčelić je samostalna umjetnica, scenaristica i dramaturginja koja uz umjetnički rad djeluje i u sferi neformalnog scenarističkog obrazovanja. Kao scenaristicu, zanima je okušavanje u što različitijim formatima i žanrovima pa je tako pisala za sapunice (Zabranjena ljubav), humorističke (Bitange i princeze), dramske (Dobre namjere) i znanstveno-popularne serijale (Laboratorij na kraju svemira), tri dugometražna igrana filma (Bankirke, Duh babe Ilonke, Moj dida je pao s Marsa) kao i pregršt manje šašavih naslova. Idejna je začetnica scenarističkih radionica Palunko koje su sad već ušle u punoljetnu, osamnaestu godinu rada, a uživala je i kao članica radne skupine koja je oformila strukovnoj udruženje SPID – Savez pisaca izvedbenih djela. Kad ne izmišlja priče, onda ih crta. U formatu mrežne ilustracije osjeća se najslobodnije. Sve što zabrlja, tu je najlakše po

Iza Sydney Levine više je od četrdeset godina radnoga iskustva u filmskoj industriji. Trenutno radi kao edukator i konzultant, surađujući s producentima na planiranju i osmišljavanju strategija prodaje i financiranja filmskih festivala, kao i sa zemljama koje nastoje privući američke producente i producentske tvrtke radi koprodukcijskih projekata. Karijeru je započela kao prva žena u međunarodnoj distribuciji 1975. godine, zaposlivši se u 20th Century Fox Internationalu, a zatim je prešla u akviziciju kojom se bavila od 1978. do 1988. godine. Najprije nabavlja kratke filmove za tvrtku Pyramid Films, potom dokumentarce za ABC video and Films Inc., a naposljetku i cjelovečernje igrane filmove za distributere Lorimar Pictures i Republic Pictures. Godine 1988., Levine osniva FilmFinders, prvu bazu podataka namijenjenu filmskoj industriji, točnije direktorima nabave u filmskoj distribuciji i prodaji, kao i izbornicima festivala u potrazi za novim naslovima iz raznih dijelova svijeta. Baza FilmFinders 2006. godine spojila se s internetskom stranicom Withoutabox, a obje 2007. pripaja IMDb. Sydney potom, 2009. godine, osniva SydneysBuzz. Predavala je međunarodno filmsko poslovanje na institucijama poput sveučilišta Chapman, Slobodnih studija filma i poslovanja na Sveučilištu u Kaliforniji, Los Angeles (UCLA), The New School of Social Research, Deutsche Welle Akademie i Instituta Binger, te producentskih radionica filmskog festivala u Cannesu i Berlinale Talents, a nerijetko i moderira razne okrugle stolove i seminare. Živi u Los Angelesu i Berlinu, a uz to puno putuje po međunarodnim filmskim festivalima. Uz materinji engleski, govori i francuski, njemački te španjolski jezik.

Mato Ilijić rođen je 1978. u Zagrebu, gdje živi i djeluje kao montažer i nastavnik filmske montaže. Na Akademiji dramske umjetnosti diplomirao je 2001. godine na studiju Montaže. Usporedo sa studijem započeo je s radom kao asistent montaže na profesionalnim filmskim i televizijskim produkcijama te postupno ulazio u daljnje projekte kao montažer ili montažer zvuka. Montirao je kratke i cjelovečernje igrane filmove, dokumentarne filmove i emisije, igrane TV serije, eksperimentalne projekte, niz projekata poput TV reklama, glazbenih spotova, edukativnih i prezentacijskih filmova te zvuk na nekoliko filmova i serija. Priznanje za rad na polju igranoga filma primio je 2010. godine na 57. Festivalu igranog filma u Puli, za montažu filma „Šuma summarum“ (Zlatna arena za montažu). Održao je nekoliko radionica filmske montaže, a 2003. s nekolicinom kolega osnovao i mali postprodukcijski studio (Banana postprodukcija d. o. o.). Od 2006. godine izvodi nastavu na Studiju montaže Akademije dramske umjetnosti te sudjeluje u razvoju programa, u dva mandata kao prodekan za nastavu i jednom kao predstojnik odsjeka. S kolegama Davorom Švaićem i Jarekom Kaminskim 2010. godine pokreće suradnju Odsjeka montaže ADU (Zagreb) i PWSFTViT iz Llodza (Poljska), što se postupno razvija u redovitu međunarodnu radionicu filmske montaže čijoj se organizaciji priključuju i FAMU iz Praga te VŠMU iz Bratislave.

vijesti iz nesvijesti